Let op

Onze website maakt gebruik van functionele, analytische en social media cookies. Wij gebruiken deze cookies om onze website te verbeteren en u een optimale gebruikerservaring te bieden.

Ik ga akkoord

Veelgestelde vragen

1. Hoe werkt MY PURPOSE?
Lees het nu bij 'Hoe het werkt?'. 

2. Wanneer krijg ik mijn producten binnen?
Binnen 3 werkdagen wordt jouw product thuisbezorgd! 

Als MY PURPOSE member kun je zelf een geschikte datum en bezorgtijd kiezen.

3. Hoe werkt de betaling van mijn membership?
Bij het afsluiten van een abonnement verricht je de eerste betaling zelf via iDEAL op onze site, waarna steeds na een maand de volgende betaling door ons van je rekening wordt geïncasseerd.

Bij het doen van een losse bestelling betaal je met of zonder account eenvoudig via iDEAL.

4. Hoe kan ik in MY PURPOSE mijn abonnement aanpassen, pauzeren of stopzetten?
Zit je even wat krap bij kas of zie je door de wax je tandpasta niet meer? Stuur ons een e-mail en geef het aan ons door!

5. Krijg ik iedere maand hetzelfde product?
Als je een ander product wilt ontvangen dan de vorige maand kun je dit via e-mail gemakkelijk aan ons doorgeven.

6. Hebben alle producten dezelfde werking?
Naast de verschillende kleuren hebben de producten ook allemaal een andere werking. Bekijk de verschillende productomschrijvingen in onze webshop om te zien welk product het best bij jou past. Wil je toch graag een persoonlijk advies? Neem dan gerust contact met ons op!