Veelgestelde vragen

1. Hoe werkt Mijn SMEER'M?
Lees het nu bij 'Hoe het werkt?'. 

2. Wanneer krijg ik mijn smeersel(s) binnen?
Binnen 3 werkdagen loop je er weer fris bij! 

Als lid van Mijn SMEER'M valt je blikje maandelijks rond de 15e op de deurmat.

3. Hoe werkt de betaling van mijn membership?
Bij het afsluiten van een abonnement verricht je de eerste betaling zelf via iDEAL op deze site, waarna steeds na een maand de volgende betaling door ons van je rekening wordt afgesmeerd.

Bij het doen van een losse bestelling betaal je met of zonder account eenvoudig via iDEAL.

4. Hoe kan ik in Mijn SMEER'M m'n abonnement aanpassen, pauzeren of stopzetten?
Tijdelijk uitgesmeerd? Stuur ons een e-mail en geef het aan ons door!

5. Krijg ik iedere maand hetzelfde product?
Als je een ander product wilt ontvangen dan de vorige maand kun je dit via e-mail gemakkelijk aan ons doorgeven.

6. Hebben alle producten dezelfde werking?
Naast de verschillende kleuren hebben de producten ook allemaal een andere geur en werking. Bekijk de verschillende productomschrijvingen in onze webshop om te zien welk product het best bij jou past. Wil je toch graag een persoonlijk advies? Neem dan gerust contact met ons op!

7. Help! Ik ben uitgesmeerd, maar het duurt nog zo lang tot de 15de, wat nu?!
Geen paniek! Als je zonder haarwax zit en het duurt nog even tot de volgende levering, brengen wij gratis - binnen 24 uur - een extra navulling (30ml), zodat jij alsnog gesmeerd de maand doorkomt. Al onze abonnees hebben recht op 4 gratis navullingen per jaar. 

8. Ik wil graag samenwerken met SMEER'M. Kan dit?
Wij van SMEER'M houden van succesformules, dus ben jij een enthousiaste en creatieve geest die met ons wil samenwerken, dan kan dat. SMEER'M werkt samen met diverse particuliere en zakelijke partners. Stuur ons een e-mail, zodat we samen de mogelijkheden kunnen verkennen!